Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Vill Ha en Snöskoter ! 15 år 3 månader sedan #25419

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Tjackavolvo skrev:

Ante_183 skrev:

Tjackavolvo skrev: Jag lovar att man inte fryser om man sitter på en 800cc cross snöskoter :P
Man blir ganska varm om man börjar att trycka på gasen & använda dom där hk som man sitter på he he...........

Du jag kan lova dig att man fryser på en 800cc cross snöskoter även om man använder den :P de är dock jävligt skoj men de är roligare med Vattenskoter :P

Självklart är det roligare med vattenskoter annars skulle man inte vara så torsk på det :P Men på vintern finns det ju inget bättre än att sitta på en släde & hissa stumt :P
Skoter som skoter är man kör kåt så e man he he....

Då får det väl bli en sådan här.

/Robban

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Vill Ha en Snöskoter kolla Filmen ! 15 år 3 månader sedan #25428

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
Denna ska man ha isåfall:) Synd bara att Snowolverine verkar har lite interna problem (EKO) efter så lång utveckling!

Re: Vill Ha en Snöskoter ! 15 år 3 månader sedan #25432

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Eee skrev:

Ante_183 skrev:

Tjackavolvo skrev: Jag lovar att man inte fryser om man sitter på en 800cc cross snöskoter :P
Man blir ganska varm om man börjar att trycka på gasen & använda dom där hk som man sitter på he he...........

Du jag kan lova dig att man fryser på en 800cc cross snöskoter även om man använder den :P de är dock jävligt skoj men de är roligare med Vattenskoter :P

Äh det är bara rätt utrustning som gäller, sen finns ju ofta handvärme, tumvärme och varmluftsblås på fötterna och upp i rutan. Va som är roligast är svårt att säga, men det finns ingenting som slår att med en bra skoter gå in i 70 cm orörd pudersnö. Dessutom kan du åka både på och brevid öar i skärgården :P

Satan va det knakar i byxorna nu :P pudersnö åkning Rockar fett !!!!

Skärmavbild 2011-01-10 kl. 03.59.24.png

Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

Re: Vill Ha en Snöskoter kolla Filmen ! 15 år 3 månader sedan #25434

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

BUSE skrev: Denna ska man ha isåfall:) Synd bara att Snowolverine verkar har lite interna problem (EKO) efter så lång utveckling!

Påminner om den här vattenskotern som skulle bli så jäkla grym men den kom aldrig riktigt ut på marknaden hmmmmm ?
Nämmner inga namn :roll:
Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

Sidan laddades på: 0.058 sekunder