Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Leker lite grann med min RXT-X 14 år 11 månader sedan #31885

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

camaroo skrev: DET VA DÄRFÖR JAG UNDRADE PGA AV NÄR DU EJ HAR KÖRT MED DEN PÅ ETT TAG DÅ KANSKE DEN URLADDADE OCH DÄR MED FINNS DET EJ STRÖM I GPS DOSAN
FRÅGAN ÄR OM DE HAR HITTAT DOSAN OCH SEDAN HAR HAFT SÖNDER DEN ?
DET ÄR VÄLL BARA FÖLJA BATTERIET SEDAN MÅSTE DU HA KOPPLAT GPS DOSAN SLADDAR IFRÅN BATTERIET ?
KAN MAN EJ KOPPLA DOSAN IFRÅN NÅGON ANNAN STANS FÖR ATT GÖRA DET SVÅRARE FÖR TJUVEN ELLER ?(ISTÄLLET FÖR 2 SLADDAR IFRÅN BATTERIET)
NÅGON IDE ?

Har du glömy Caps Lock tangenten nere eller varför skriker du, jag får ont i öronen. Självklart kan du ta ström från andra ställen på maskinen men då skall du veta vart du tjuvar el någonstans ifrån så att du inte slår ut något viktigt om det skulle bli knas.

Mvh Robban som öronen sitter slickade bakåt på resten av dagen ;)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Leker lite grann med min RXT-X 14 år 11 månader sedan #31888

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1

camaroo skrev: DET VA DÄRFÖR JAG UNDRADE PGA AV NÄR DU EJ HAR KÖRT MED DEN PÅ ETT TAG DÅ KANSKE DEN URLADDADE OCH DÄR MED FINNS DET EJ STRÖM I GPS DOSAN
DET ÄR VÄLL BARA FÖLJA BATTERIET SEDAN MÅSTE DU HA KOPPLAT GPS DOSAN SLADDAR IFRÅN BATTERIET ?
KAN MAN EJ KOPPLA DOSAN IFRÅN NÅGON ANNAN STANS FÖR ATT GÖRA DET SVÅRARE FÖR TJUVEN ELLER ?(ISTÄLLET FÖR 2 SLADDAR IFRÅN BATTERIET)
NÅGON IDE ?

Var god och läs på denna sidan innan du fortsätter att skriva på Guppa och andra internetforum (framförallt den andra punkten, ungefär 1/3 ned på sidan), så slipper vi missförstånd. :-)
www.passagen.se/funktioner/hjalp ... ette.shtml

För enkelhetens skull så citerar jag det aktuella stycken nedan:

Skriv text med små bokstäver, aldrig med bara stora bokstäver (versaler). FÖRUTOM ATT VERSALER ÄR SVÅRARE ATT LÄSA så betraktas det som att SKRIKA. Om du vill betona något speciellt, så skriv ordet inom *asterisker* i stället. Alla ser vad som ska betonas, och det blir *mycket* lättare att läsa.

Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Leker lite grann med min RXT-X 14 år 11 månader sedan #31903

• zacharias
  • zacharias Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0

NÅGON IDE ?

Jag skrev ju och har lagt upp en video till och med 4 dagar innan den stals troligtvis, fanns en regnperiod med dåligt väder där jag inte körde med den en hel månad och sedan vid sjösättningen så startade den direkt, så tom på batteri var den inte.

Kablarna va dragna på det här viset, Jordkabeln kopplad på motorn, Plusmatningen på en plusmatning från skoterns el-central och sedan dragna under motorn och vidare mot luft tillförsel tuben från orginala luftburken under sätet, så även om de följde efter kablarna så försvinner de ju bara, en människa skulle aldrig lista ut vilka kablar som går till vad när de försvinner under motorn och och inte dyker upp igen utan något kretsschema.

Även om den började gå på lågt batteri så skickar den ett sms om att batteriet börjar bli lågt och behöver laddas.

Varför skriver du med stora bokstäver, som att du skäller ut någon och skriker. :?
Bor i Stockholm
Kör en Seadoo RXT-X Riva Racing Edition[2008] <--stulen
Släp - Tiki TK-BT 500 <-- stulen
I nuläget Seadoo RXT-X 2008 <-- Såld

Re: Leker lite grann med min RXT-X 14 år 11 månader sedan #31917

• camaroo
  • camaroo Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
hehehe

tänkte inte på det (ledsen)

caps lock vara på och glömde den bara

sorry

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.066 sekunder