Christian skrev:
ec1 skrev: Att det skulle vara lätt har jag aldrig trott. I vilken sport kan man bara hoppa in i och tro att det är "lätt"?
Viktigast är att man prövar, får man aldrig vara rädd för! 
Helt rätt!!
Tyvärr är det nog många som inte vågar komma och pröva. Vi försöker hjälpa nya förare som kommer så mkt vi kan och få dem att känna sig välkomna. Hoppas du håller med! (Får ursäkta att de gömde kärran för dig, de trodde nog du bodde där borta
)
Tyvärr så är det samma problem med att få folk att prova på att köra offshore, kanske rädda att alla skall vara så himla bra så att de får prestations ångest innan de ens har prövat på att köra en tävling. Jag hoppas att fler vågar på att test att tävla i Gävle när vi skall köra offshore där den 28/8 och även hänger med ut på en krogrunda på kvällen efter tävlingen. Denna tävling behöver man ju ingen plotter för för att köra.
Att inte jag kom till Kumla beror mest på att jag stod hemma och putsade på siffrorna och bilen hehe. Nä skämt åsido jag kör helst offshore eller SC då det passar mig bäst även om det ser hur roligt ut som helst det blir mycket racing med täta strider i CC även om det kan bli det i offshore typ som på Rosis.
Ursäckta att jag gick från ämnet i Kumla tråden.
/Robban