Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7208

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
Guppa medlemmar går till sjöss
Är det någon som är sugen på att köra på Onsdag eftermiddag idag alltså för er som har semester och inte vet vilken dag det är- samling Oxdjupet typ kl 14.00 för att köra Vindöström, Stavsnäs, Nämdö norra udde, insidan Bullerö Offshore till Sandhamn för en hamburgare eller något för att sen köra offshore till Björkskär, Möja för att sen gå till Oxdjupet igen turen skulle vara ca 80nm men går även att korta av genom att stryka Björkskär om vi tycker att det är för långt.

Här är länken på rutten.
kartor.eniro.se/query?mop=aq&map ... LTdmOTY%3D

Alla åker på eget ansvar jag kör på plotter och kan vattnen ganska väl. Min skoter är även utrustad med Vhf, nödraketer bogserings utrustning typ lina och slag klämma.
Alla skall ha med sig en telefon gärna i en vatten tät påse.

Är det någon som är sugen på att köra det är stor risk att det är spegel blankt och sol på Onsdag risk för nederbörd 0%.
Pm mig eller skriv ett in lägg så fixar vi så vi har alla mobil nummer.
Björkskär 1.JPG

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7212

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0
tjena robban,

tack för inbjudan. jag och ola skáll dock åka första sträckan för rosis i morgon ngn gång. blir lite mkt att åka ytterligare 80distans innan lördagens rejs.

/ roland

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7213

• toffe
  • toffe Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Tack för inbjudan Robban, men tyvärr ser det mörkt ut för mig på Onsdag, men jag är gärna med en annan dag :-D

Mvh/Toffe

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7214

• 6260
  • 6260 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jag är oxå en tyvärr nej, satsar just nu på roslagsloppet på lördag och hinner inte med nåt på onsdag.
Bra initiativ dock..

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7216

• Besökare
  • Besökare
Det är bra att ni satsar hårt tyvärr så var det meningen att jag skulle köra men Madonna och min fru hade bokat upp mig på att åka till Göteborg och se hennes Konsert. Och ni vet hur Madonna är hon blir så grinig om man inte kommer ner för att titta. Så jag får satsa på Saltsjöloppet istället.
/Robban
NI som kommer söder ifrån vi kan ju mötas upp vid Stavsnäs om ni är sugna.

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7228

• h2racing
  • h2racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Så är det någon som tänker åka? Annars tycker jag att det var ett mycket gott initiativ och som vi borde ha mer av :)

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7229

• Besökare
  • Besökare
Jag skall kör bara man blir fler än jag själv flera av de som jag vet skall ju köra Rosis men dom hänger nog med någon annan gång då jag vet att dom inte bangar för att sträcka ut sina skotrar lite grann.

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7230

• Besökare
  • Besökare
Medlemmar som skall köra.

Robban
H2Racing

Blir vi fler så skicka mig ett Pm med Mobil nummer.

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7263

• berka
  • berka Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
låter hur kul som helts. men kan tyvär inte. ska upp med bilen till dalarna å köra på strippen.
är givetvis på en annan dag =)

Re: Vaxholm,Värmdö,Oxdjupet Onsdagen den 5/7 eftermiddag 16 år 8 månader sedan #7267

• gorby
  • gorby Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Hade gärna hakat på.
Men tyvärr så tog semestern slut förra veckan så det funkar inte denna gång :(

Hakar gärna på nån annan gång...
Yamaha VX Deluxe -08 Såld
Seadoo RXT-X 260RS -10 Såld
Seadoo RXT-X aS 260RS -11

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.074 sekunder