Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: en lite fråga rxp rxp-x 16 år 6 månader sedan #9706

• jonash
  • jonash Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
slitage på slitring, slitage i sig själv, hur ser skrovet ut ? buckligt, repigt? kompressorbrickor helt bytta. Kolla ner i motorrummet kolla efter lösakablar och eller annat rost. Sen ett fel jag gjorte, solblekta dynor är aldrig roligt ;)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: en lite fråga rxp rxp-x 16 år 6 månader sedan #9829

• knutte
  • knutte Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Kolla så att den är ordentligt servad, begär kvitton! Annars går det som för oss med havererad kompressor och motor. :mad2: Det blir dyrt, dyrt, dyrt (som Bosse bildoktor säger). Kolla så att elektroniken (display mm) är helt schysst, det är dyrt att byta/laga.Lyft på dynan och kolla om det ser "fräscht" ut och inte ärgat och rostigt ut för då har ägaren inte varit intresserad av att sköta den. Kolla efter repor, när du ska sälja den vidare för att köpa något häftigare så får du mindre betalt och gör den mer svårsåld.
Gör sedan som de andra har sagt: fundera på hur du vill använda den, RXP X är djävligt kul :mad2: men på på en tuff Off-shore så får man kämpa mer (men det är fortfarande kul!).
Lycka till, för nu är det KÖP-tider på Blocket.
Hmmm, ska jag köpa en RXT-X själv kanske (sonen har ju en RXP-X så då kan man ju välja :mad2: )
Knutte

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.061 sekunder