Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14633

• laurin
  • laurin Profilbild Författare till inlägg
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0
Hur skulle stealth va bra menar du ? Då kommer du köra rakt igenoim vågorna.... eller tänker jag fel nu ? =) (prova själva att tänka efter ett gäng whiskey/öl/grogg och 3 timmar badtunna i ca 45grader).

Mvh / Laurin
Yamaha GP1300R 2008

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14641

• jowel
  • jowel Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Laurin skrev: Hur skulle stealth va bra menar du ? Då kommer du köra rakt igenoim vågorna.... eller tänker jag fel nu ? =) (prova själva att tänka efter ett gäng whiskey/öl/grogg och 3 timmar badtunna i ca 45grader).

Mvh / Laurin

Varför i helsike har du tunnan i 45grader då rinner ju hälften av vattnet ut :roll:

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14642

• anders strömnes
  • anders strömnes Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Snyggt!!
+1 Har också shoppat för att matcha ;)
(Hjälmen är orange/samma som lime)

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14643

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1

Anders Strömnes skrev: Snyggt!!
+1 Har också shoppat för att matcha ;)
(Hjälmen är orange/samma som lime)

snyggt Anders! Nu blir ju jag också skitsugen. Bra att du köpt orange hjälm så att du syns. ;) vad är det för handskar? Vattentäta? Jag söker ett par som håller mig varm när jag kör under våra kallare månader. Någon som har tips på saker som passar en silver/orange RXP-X?
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14644

• anders strömnes
  • Elite Member
  • Elite Member
Handskarna är tyvärr inte gjorda för att ramla i. Men ja kom upp i gratis frakt :-D

Dem är vattentäta för att köra Enduro, hitta sidan med din hjälp Lime! :-D

Deras text: Vattentät och varm handske gjord av 450D nylon, taslon, super fiber. Vattensäkert matrial av Comtex. Pefekt till kalla höst dagar.

Det är ju på en sida du känner igen www.4speed.se har även vattensporthandskar av märket Musto i samma färg svart/röd som jag köpt på Hjertmans, alltså bara för greppet dem är inte varma men bra på sommaren..

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14726

• kimpan88
  • kimpan88 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
hej jag hade tänkt köpa mig en lång och en kort våtdräckt vad vilken storlek ska jag ha om jag är 187lång väger runt 77kg, 83midja,ca94bröst?

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14781

• anders strömnes
  • Elite Member
  • Elite Member
Jag är 187 och väger 92 och har största XXXL den sitter bra förutom för trång i halsen.. Extremt små storlekar för när jag vägde 110 va bröstmåttet på dräkten 10-15 cm för litet för att kunna stänga igen den storleken.
Men bröstmått o längder står på deras sida. www.720sports.se
Mvh Anders

Re: Nu har det shoppats ny utrustning för säsongen ! =D 16 år 4 månader sedan #14792

• kimpan88
  • kimpan88 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
jag maila jobe.se och dom tyckte jag skulle ha en L så det blev en sån! bara skicka tillbaka
om det inte passar:D

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.067 sekunder