Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12311

• teamenergizer
  • teamenergizer Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
Jag kommer nu göra lite reklam för mig själv skulle man kunna säga. Jag började tävla 2009 och tyckte att just offshore racing är en jätte kul gren. Efter ha kört en del med min RXT-05 280hp i klassen open så kommer jag i år att köra en helt ny maskin mycket tack vare att jag har fått bra sponsorer på maskinen och det runt omkring. Det var riktigt trögt att få intresse från början från någon, men i November så släppte det. Det är några sponsorer på väg in vissa är hel på vissa vill se lite mer. Jag hoppas nu att bil frågan skall lösa sig inom de närmaste månaderna med någon typ av skåpbil.

Det är ganska svårt att få en bil särskilt en ganska ny en, så den lösningen som jag för fram är lån av en bil till tävlings helgerna från ett stort bilmärke, det var betydligt lättare att gå den vägen om det nu går vägen. Men det verkade inte omöjligt.

Denna säsong så kommer jag köra en Seadoo 2010 RXT-X 260 RS som levereras från Nivado efter mässa Allt för sjön. Jag kommer att fixa en hemsida på samma adress som teamet heter. Jag har i första steget gjort en Facebook sida som man finner om man söker TeamEnergizer.se där kommer jag att lägga upp bilder och resultat från de olika tävlingarna, gå gärna in där och adda den det är till fördel för mig då det bli lättare med spons då det finns intresse från andra. Även en del info här på Guppa kommer att skrivas. Det är ju ändå Guppa som är navet i det som skrivs om Vattenskoter sporten i Sverige idag.

Ni som sitter hemma och är lite sugna att börja tävla ta chansen i år och testa det är som ett gift. Det kan nog alla på guppa som tävlar skriva under på.
Man måste inte vara proffs eller nått utan gillar man att köra så är det tillräckligt. Det går absolut att köra med en standard maskin i stock klassen. Det är för övrigt den klassen jag kommer att köra i men om det blir möjligt att även anmäla mig i open klassen så kommer jag göra det. Då det under förra året visade sig att stock maskinerna ibland var snabbare runt banan än open maskinerna pga olika anledningar.

Och som många vet så har jag namnet Robban här på Guppa. Jag är 38år och inte slut än så lite skall jag pressa ur mig själv till sommarens tävlingar.

Tackar för att du tog dig tiden att läsa denna lilla presentation av TeamEnergizer.se
/Robban
Team Energizer kör Seadoo RXT-X 260RS

Ett byggprojekt genom ett samarbete med Nivado & V-Tech

www.teamenergizer.se

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12312

• pellegp1300r
  • pellegp1300r Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Härligt Robban, ska fixa facebookgrejen :).. Bara att gratulera dig!! :)
GP1300R SÅLD*

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12315

• klingenberg
  • klingenberg Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
fan vad kul för dig! hoppas allt lirar i tävlingarna för dig.. kommer bli kul att följa.. lycka till med allt och grattis!
SEADOO RXP Stage III+

Dragbil: AUDI RS6

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12316

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 23
Guppa.se vill passa på att gratulera dig Robban!
Du får inte glömma att du också är sponsrad av Guppa.se med dom fina dekalerna :-D

2010 kommer bli ett toppen år för alla som vill ta steget ifrån fritidsåkande till att testa sig lite mer mot andra jämlikar.
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12318

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Grattis till sponsringen! Som en sann Sea-Doo älskare hoppas jag såklart att det går bra för dig på tävlingarna och även lyckas bra i open klassen och slår lite trimmat. ;-) ska bli kul att se hur RXT-X 260 ter sig på banan.

vi ses på sjön!
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12320

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Grymt !

Ska bli kul att åka & kolla på lite tävlingar i sommar.
Själv så håller jag på att letar efter ny skoter nu så får vi se vad det blir :P
Lycka till i sommar !
Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

Re: Team Energizer 16 år 3 månader sedan #12350

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

guppa skrev: Guppa.se vill passa på att gratulera dig Robban!
Du får inte glömma att du också är sponsrad av Guppa.se med dom fina dekalerna :-D

2010 kommer bli ett toppen år för alla som vill ta steget ifrån fritidsåkande till att testa sig lite mer mot andra jämlikar.

Självklart så är även Guppa.se en sponsor till detta Team. Först och främst bara genom att finnas för att samla så många som möjligt inom vattensportens delar. Sen även genom att se till att skotern kommer att synas på tävlingarna med dekal kitt. :-D

Och tack för alla grattis Pm som jag fått i lådan och även ni som har adat min fan sida på facebook som heter TeamEnergizer.se jag hoppas även att få till en hemsida snart som sponsorerna kan länka till, och det kommer även självklart ligger en länk till Guppa.se där också.
/Robban

Re: Team Energizer 16 år 2 månader sedan #12850

• teamenergizer
  • Senior Member
  • Senior Member
Bit efter bit faller på plats idag blev det klart att GARMIN Sverige går in som produkt sponsor för säsongen 2010 för att hjälpa TeamEnergizer att hitta rätt till tävlingarna och under tävlingarna på banan. Besök gärna deras monter på Göteborgs mässan plats F01:12 för att titta på årets nyheter.
/Robban

www.teamenergizer.se

Re: Team Energizer 16 år 2 månader sedan #12852

• 6260
  • 6260 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Bra jobbat Robban!
Jag ser fram emot lite motstånd i sommar. :lol:

Re: Team Energizer 16 år 2 veckor sedan #14844

• teamenergizer
  • Senior Member
  • Senior Member
I dag så slöt jag ett nytt sponsoravtal med 24MX.se Sveriges största crossbutik. De går in som produktsponsor för all skyddsutrustning så som Crosshjälm från AIROH, Skyddsväst Twenty Tanked, Nackskydd från Leatt Brace och även racingbensindunk från VP Racing.

Stort tack till VD Daniel på 24MX för ett trevligt möte och bra utgång av mötet.

24mx.gif

www.24mx.se/

www.teamenergizer.se

Sidan laddades på: 0.085 sekunder