Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13829

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

rogge skrev: det är inte alandia mao? vad heter bolaget?

mvh Roger

Fixar fram det finstilta under dagen så att det kommer ut ikväll eller i morgon på Guppa. Så att vi alla kan läsa detta. Det är inte Alandia.
/Robban

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13830

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0

rogge skrev: det är inte alandia mao? vad heter bolaget?

mvh Roger

Säkerligen Försäkringsproduktion.
Jag har min försäkrad där och det och man får ett väldigt bra bemötande.
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13933

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Rapport från Mässan i Stockholm det är mycket folk, svårt att få parkering nära mässan ni som skall gå påp mässan Lördag eller Söndag kom lite innan öppning typ kl 09.45 för att lätt hitta p-plats idag så fick folk som kom en halv timme efter öppning leta ganska länge efter p-plats.

Mycket folk i montern med en massa frågor om trim och tävlingar m.m.
/Robban

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13935

• rogge
  • rogge Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Är det någon guppa medlem som leder jetski tävlingen då? eller äger smågrabbarna båset:)

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13937

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Jag stod i montern ikväll och testade spelet. Jag slog tredjeplatsen men eftersom jag står i montern så skrev jag inte upp mig. Inga problem
att slå tredjeplatsen och få en kort våtdräkt! Kom förbi montern i helgen och snacka lite. Säg gärna till om ni är guppare. Jag står nog lite mer i helgen då det behövs. Var kul!
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13938

• rogge
  • rogge Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
ok :) jag skall dit imorgon, tänkte komma runt öppningstiden

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13971

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Vi stod ju som sagt var med Kawasaki under samma tak, de tog ditt sin vassaste stå åkare för att vissa rätt stil. Eller så är det helt enkelt Greenriders flickvän eller kanske rentav hans fru?? Folk säger att vi off-shore åkare var lite galna men här har det spårat ur helt och hållet kan man ju lugnt säga ipren mannen framstår ju som ganska normal.

IMG_1388.jpg

Det har varit en mycket givande mässa med mycket prat med olika människor allt från folk som HATAR oss till folk som är lika knasiga som vi på forumet men som inte ännu hittat hit. Väldigt många som man pratade med känner till Guppa men de är inte medlemmar ännu, fast nu är de på väg att registrera sig på forumet hoppas vi.

Och ni alla gäster som inte har blivit en riktig Guppare än, ta och bli det och ställ alla era frågor här på forumet så hjälper vi alla till att svara på alla ??????????????.

Flera som man berättade om PWC Endurance 29 Maj blev riktigt sugna att hänga med och köra med det gensvar som var på mässan så kommer det säkert bli fler än 50 maskiner som startar på morgonen vid Standbryggan i Maj. Ni som inte vet vad jag skriver om så är det detta jag menar.
www.guppa.se/index.php?option=com_jfusio...19&t=1696#p12956
Det kommer att bli en grym skoter sommar har jag på känn så länge vi håller oss i skinnet vid 5 knop passagen för att sen lödda på utav bara den.

Sommaren är snart här även om jag har svårt att tro det.

/Robban

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 1 månad sedan #13973

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3
aah härligt att höra om intresset för PWC endurance =)

jag såg den där gröna saken gå runt på mässan,,, riktigt märkligt!!!
sommaren är på väg men än ligger isensnön tät här uppe i Norrtälje.
Men nu går det snabbt,
nästa månad svischar förbi sen är vi i maj månad som vi längtar till så otroligt mycket

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 3 veckor sedan #14409

• greenrider
  • greenrider Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 1

Robban skrev: Vi stod ju som sagt var med Kawasaki under samma tak, de tog ditt sin vassaste stå åkare för att vissa rätt stil. Eller så är det helt enkelt Greenriders flickvän eller kanske rentav hans fru?? Folk säger att vi off-shore åkare var lite galna men här har det spårat ur helt och hållet kan man ju lugnt säga ipren mannen framstår ju som ganska normal.

IMG_1388.jpg

Det har varit en mycket givande mässa med mycket prat med olika människor allt från folk som HATAR oss till folk som är lika knasiga som vi på forumet men som inte ännu hittat hit. Väldigt många som man pratade med känner till Guppa men de är inte medlemmar ännu, fast nu är de på väg att registrera sig på forumet hoppas vi.

Och ni alla gäster som inte har blivit en riktig Guppare än, ta och bli det och ställ alla era frågor här på forumet så hjälper vi alla till att svara på alla ??????????????.

Flera som man berättade om PWC Endurance 29 Maj blev riktigt sugna att hänga med och köra med det gensvar som var på mässan så kommer det säkert bli fler än 50 maskiner som startar på morgonen vid Standbryggan i Maj. Ni som inte vet vad jag skriver om så är det detta jag menar.
www.guppa.se/index.php?option=com_jfusio...19&t=1696#p12956
Det kommer att bli en grym skoter sommar har jag på känn så länge vi håller oss i skinnet vid 5 knop passagen för att sen lödda på utav bara den.

Sommaren är snart här även om jag har svårt att tro det.

/Robban

Aha det var där hon va undrade var hon tog vägen på mässan, frun skall jämnt klättra på alla vackra grejer som är gröna. Snygg Guppa monter fast ATV shopens jetski var vackrare frun har som sagt bra smak hehe. Snart så skall jag åka brallorna av er grabbar.
Seadoo Rxp -04 stage Turbo 400hk -SÅLD
Kawasaki 300X med speed modul plus lite annat godis 64knop

Yamaha Super Jet - 2012:a Beställd till Sommaren

Re: Missa inte nu båtmässan och vår monter! 16 år 3 veckor sedan #14425

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Hade varit trevligt om du hade kommit fram och presenterat dig vi är ett gäng som börjar bli lite sugna att sätta dig på plats ordenligt nu så att det blir tyst på ditt snabbast i viken snack. Jag skall testa min maskin hos Niklas Rib Extreme Racing till våren och kan inte jag så får väl någon annan visa var ditt gröna skåp skall stå. Men å andra sidan du har en plattvatten racer. Du kanske inte vågar dig ut i vågorna. Vi kanske skulle köra Nacka strand till Oxdjupet och se vem som vinner när det går lite vågor.
/Robban
P.S PM mig om du vill köra en tävling när isen släpper.D.S

Sidan laddades på: 0.083 sekunder