Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15130

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Det finns alla sorters dårar här är några, det alltid någon som skall vara värst hehe.

is 3.jpg

/Robban

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15132

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Va säger man ?! Världsklass ;-)

Nej jag väntar nog ett tag till du ;-) men fortsätter vädret så här så får man snart ta
på sig långkallsingarna & kicka igång kärran ;-)
Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

Re: Hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15193

• rasmus.glans
  • rasmus.glans Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
gjorde premiär åk idag :D
yamaha fx 140 -04 Såld!

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15196

• bandit_nr1
  • bandit_nr1 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

Eneby1 skrev: Nu är premiären avklarad, det var första gången jag körde vattenskoter och det var ju hur jävla kul som helst :-D

Nu blir man ju lite avis! Visst e det kul som fan vänta bara när det är varmt i vattnet och solen skinner en tok varm sommardag då finns det inget roligare kan jag lova :-D

Själv är det några veckor kvar innan man ens har tid för att åka premiärturen :-D
Kör en RXP 2007 med x-kompressor, x-ecu, 42 spridare,RR intercooler, solas 15-20r, 3" flex rör och Riva filter, Riva nozzel med 81mm ring, Worx intake och diverse andra mods.

Re: Hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15197

• rasmus.glans
  • rasmus.glans Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
12 grader i vattnet här i strömstad enligt rxp-x :D
yamaha fx 140 -04 Såld!

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15200

• eneby1
  • eneby1 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member

bandit_nr1 skrev:

Eneby1 skrev: Nu är premiären avklarad, det var första gången jag körde vattenskoter och det var ju hur jävla kul som helst :-D

Nu blir man ju lite avis! Visst e det kul som fan vänta bara när det är varmt i vattnet och solen skinner en tok varm sommardag då finns det inget roligare kan jag lova :-D

Själv är det några veckor kvar innan man ens har tid för att åka premiärturen :-D

Den gick ju riktigt bra din gamla skoter :-D , jag förstår att du har lite däck att byta nu :-D
Sea doo RX Millenium Edition

Re: Hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15202

• bidragskungen
  • bidragskungen Profilbild
  • New Member
  • New Member
Jag var ute å drog min GP1300R i levrasjön i bromölla i söndags.. 5 grader i vattnet, saknade dock mina googles, sjukt kallt å få vattnet i fejan å innanför hjälmen. även lite wakeboard har åkts i veckan. walle

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15238

• bandit_nr1
  • bandit_nr1 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Jupp många däck blir det :mad2: Gjorde det susen att göra rent förgasarna?
Kommer nog sakna den där skotern, den va så problem fri så jag hoppas att min nya också blir det.

Eneby1 skrev:

bandit_nr1 skrev:

Eneby1 skrev: Nu är premiären avklarad, det var första gången jag körde vattenskoter och det var ju hur jävla kul som helst :mad2:

Nu blir man ju lite avis! Visst e det kul som fan vänta bara när det är varmt i vattnet och solen skinner en tok varm sommardag då finns det inget roligare kan jag lova :mad2:

Själv är det några veckor kvar innan man ens har tid för att åka premiärturen :mad2:

Den gick ju riktigt bra din gamla skoter :mad2: , jag förstår att du har lite däck att byta nu :mad2:

Kör en RXP 2007 med x-kompressor, x-ecu, 42 spridare,RR intercooler, solas 15-20r, 3" flex rör och Riva filter, Riva nozzel med 81mm ring, Worx intake och diverse andra mods.

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15243

• eneby1
  • eneby1 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member

bandit_nr1 skrev: Jupp många däck blir det :mad2: Gjorde det susen att göra rent förgasarna?
Kommer nog sakna den där skotern, den va så problem fri så jag hoppas att min nya också blir det.

Nä jag slog i en flaska insprutningsrengöring bara, vi får väl se om det räcker.
Sea doo RX Millenium Edition

Re: hur många har premiär åkt ? 16 år 1 vecka sedan #15277

• bandit_nr1
  • bandit_nr1 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Ok jag slog ju i en flaska K sprit också när jag ställde den inför vinter förvaring.

Eneby1 skrev:

bandit_nr1 skrev: Jupp många däck blir det :mad2: Gjorde det susen att göra rent förgasarna?

Nä jag slog i en flaska insprutningsrengöring bara, vi får väl se om det räcker.

Sidan laddades på: 0.058 sekunder