Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Musik (och annat njutande) under färd - hur gör ni? 15 år 9 månader sedan #21035

• dufva
  • dufva Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0

Madmike88 skrev: haha, nu blev jag själv sugen på att testa. ska ut o köra om en timme eller två. Men blir nog inge musik nu, men helt klart nått jag måste testa. :) Men måste man inte ha en vattentät ipod av något slag? o hörlurar? skulle vara kul o leka, o lyssna på musik. :)

Har mobilen i facket på rxpen, sladden ut vid grejen man öppnar luckan med. Funkar utmärkt :)
Hörlurarna är WESC-skräp som jag fick gratis, så bryr mig inte direkt om de går sönder. Skitusla är de verkligen :)
Att ta det lugnt på sjön innebär att du är lugn när du passerar båtar med gasen i botten.

RXP 215 -07

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Musik (och annat njutande) under färd - hur gör ni? 15 år 8 månader sedan #21565

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Hittade den här sidan idag där de säljer vattentäta påsar med uttag för hörlurar. Mycket bra pris också, bara 149 kr. Frågan är hur täta de är. Det pratas om "regnig löprunda" och det är inte riktigt samma sak som "en dag på RXPn med ett dopp på slutet". :-D

www.mamut.net/controls/shop/shop ... ter&gid=69

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Seattle Sports Audio Dry Pocket, Svart
Prisvärt vattenskyddat fodral för mobiltelefoner, PDA och iPods. Ett vattentätt uttag för hörlurar möjliggör att lyssna på musik t.ex under en regning löprunda. 19cm x 10cm.

Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Musik (och annat njutande) under färd - hur gör ni? 15 år 8 månader sedan #22473

• dufva
  • dufva Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
Jag hade en skön runda för några dagar sen, körde på in-ear lurar under hjälmen (lite krångligt, men funkar) och sladden in i svarta luckan med mobilen. Gick grymt bra, men I sista vågen jag tog så åkte hörlurarna ut ur mobilen. 8-)
Att ta det lugnt på sjön innebär att du är lugn när du passerar båtar med gasen i botten.

RXP 215 -07

Re: Musik (och annat njutande) under färd - hur gör ni? 15 år 7 månader sedan #23291

• nisselauda
  • nisselauda Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 1
hallå guppare! efter en tid borta ifrån forumet har jag hittat tillbaka. har väll lite erfarenhet innom denna tråd då mitt vinterprojekt var att montera högtalare på min RXT-X.
inga problem att få in det i skotern men hade ett elfel som kom och gick.. aldrig roliga sånna problem. men efter ett besök hos en verkstad så var problemet fixat! så nu när jag cruisar igenom ekens skärgård i 30 knop så är det helt underbart med lite skön musik eller när man är ute och hoppar i vågorna och dra på något tungt!
sen är ju inte det helt fel med sommar pratarna på P1 när man tar sig ett dopp :-D
RXT-X 255

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.063 sekunder