Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Börja tävla offshore 15 år 8 månader sedan #22859

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
Nu till Gävle offshore så bjuder GJRC (Gävle Jet Racing Club) till med att bjuda alla som vill börja köra lite race på en subventionerat TESTA RACE paket.

Alla debutanter som vill köra får köra denna tävling för endast 1000:- och denna summa så får ni ett medlemskap i GJRC för resten av 2010, engångslicens och startavgift för denna tävling. Normal kostnad skulle annars vara ca 2000:-.

Offshore.JPG

Det fina med detta är om ni tyckte detta var jätte kul så kommer vi på offshore sidan köra en tävling till i år och det är i Uppsala den 18/9 och då har ni redan ett medlemskap så då behver ni endast betala engångslicens och startavgift som är på 1300:- för att få köra den tävlingen vid anmälan före den 31/8. Se länk info Uppsala offshore www.janssonsmobilkranar.se/racing/uor/doc/inbjudan_uor_2009.pdf .

Passa nu på att test att köra en tävling alla kan köra som tycker det är kul att köra vattenskoter då denna tävling kan bjuda på en hel del sjö där av är det ganska öppet vem som kommer vinna tävling.

Men framför allt så är det otroligt kul att träffas alla likasinnade för att köra du kommer inte att känna dig utanför om du aldrig varit med förut vi kommer att se till att du kommer att trivas.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Börja tävla offshore 15 år 8 månader sedan #22996

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare

Robbbin skrev:

Robban skrev: Skall inte Team jetcenter skramla ihop en maskin och köra i Gävle. Eller har ni gått över helt och hållet att köra stå maskiner?
/Robban

Jag letar faktiskt maskin till Gävle OS. Får hoppas det löser sig tills dess.

Hur går det kommer Team Jetcenter upp till Gävle och kör offshore tävlingen den 28/8?

Re: Börja tävla offshore 15 år 8 månader sedan #23005

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0

Robban skrev:

Robbbin skrev:

Robban skrev: Skall inte Team jetcenter skramla ihop en maskin och köra i Gävle. Eller har ni gått över helt och hållet att köra stå maskiner?
/Robban

Jag letar faktiskt maskin till Gävle OS. Får hoppas det löser sig tills dess.

Hur går det kommer Team Jetcenter upp till Gävle och kör offshore tävlingen den 28/8?

Jag är utan maskin så för mig blir det inget. Vet ifan om Calle har fått tag på något.
Trist med tanke på att det är en OS tävling med rätt förutsättningar!
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.050 sekunder