Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Det ena behöver inte förta det andra. 17 år 3 veckor sedan #2788

• teknikern
  • teknikern Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Hur är det bland er andra Guppare, är det nån som sysslar med annat också på och i sjön eller på havet? Jag är från början gammal motorbåtsägare som pysslar med dykning, paddlar kajak och nu är skoterägare också. Det är så kul att läsa alla reaktioner på andra forum där folk förbannar skotrarna så jag har nog retat upp en hel del när jag skrivit att jag både har skoter och dyker ensam ibland. :lol: I sommar ska jag också lära mig vindsurfa, det blir nåt för ortens befolkning att glädja sig åt. :lol:

Det ena behöver ju, som sagt, inte förta det andra och gnäller, det gör bara gamla avundsjuka stofiler. Själv är jag 50+ men tänker aldrig "växa upp" för så länge man har barnasinnet i behåll så är det ingen fara.

Lika gärna som jag tar skotern på en tur, lika gärna lastar jag kajaken för en stilla fikapaddling till nån ö, och då kanske jag snorklar lite också. Jag har paddlat hela vintern (botar en kass rygg) och snorklat bland drivisen också. Bästa reaktionen fick jag av en äldre dam som frågade om jag behövde hjälp när jag sam bland drivisen i en liten hamn. När jag förklarat läget tänkte hon ringa psykakuten och höra om det var nån son rymt från nåt hem och som just nu sam i hamnbassängen med kläderna på. :lol:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Det ena behöver inte förta det andra. 17 år 3 veckor sedan #2794

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3
HAHAHHAHAHA extrem dam =) hon lever i sin lilla låda till värld... klart man får ligga å plaska lite utan att vara tokig i skallen :winner:
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Det ena behöver inte förta det andra. 17 år 3 veckor sedan #2796

• teknikern
  • teknikern Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Ja lägg där till hennes attribut, pälskappa, pälsmössa, stor handväska, liten fet tax och så en karl i släptåg 10 meter efter så har du bilden klar. Hon var så söt så. :lol:

Re: Det ena behöver inte förta det andra. 17 år 3 veckor sedan #2798

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
-Förebilder :-D
Även min far 50bast leker lika mycket med skoter som en annan! :-D
Finns ingen ålder för "vuxenleksaker"..

Teknikern skrev: Hur är det bland er andra Guppare, är det nån som sysslar med annat också på och i sjön eller på havet? Jag är från början gammal motorbåtsägare som pysslar med dykning, paddlar kajak och nu är skoterägare också. Det är så kul att läsa alla reaktioner på andra forum där folk förbannar skotrarna så jag har nog retat upp en hel del när jag skrivit att jag både har skoter och dyker ensam ibland. :-D I sommar ska jag också lära mig vindsurfa, det blir nåt för ortens befolkning att glädja sig åt. :-D

Det ena behöver ju, som sagt, inte förta det andra och gnäller, det gör bara gamla avundsjuka stofiler. Själv är jag 50+ men tänker aldrig "växa upp" för så länge man har barnasinnet i behåll så är det ingen fara.

Lika gärna som jag tar skotern på en tur, lika gärna lastar jag kajaken för en stilla fikapaddling till nån ö, och då kanske jag snorklar lite också. Jag har paddlat hela vintern (botar en kass rygg) och snorklat bland drivisen också. Bästa reaktionen fick jag av en äldre dam som frågade om jag behövde hjälp när jag sam bland drivisen i en liten hamn. När jag förklarat läget tänkte hon ringa psykakuten och höra om det var nån son rymt från nåt hem och som just nu sam i hamnbassängen med kläderna på. :-D

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.060 sekunder