Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Team Bevers vs. Predators 0-1 efter Speedball tävlingen. 14 år 9 månader sedan #30309

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
En lite film från helgens evenemang där jag med hjälp av medlemmar från Guppa kunde hålla hög nivå på säkerheten vid eventet med det långa namnet: Speedball - The Cape North Trophy - Archipelago Race 2011.

Team Rescue.jpg

Denna film är filmad efter själva racet när en av medlemmarna i Team Bevers skulle försöka sig på att ge båten Predator en match, ja ni förstår kanske själva vad som händer när 210hk muckar med 2150hk. Bortförklaringen var tydligen att när båten drog på så blev det tydligen ett hål i vattenytan där Team Bevers tydligen körde ner i hehe.

Om själva festen och racet så låt mig citera en medlem ur Speedball rescuerunner team.

Vilken lördag! jag har aldrig sett så mycket muskelbåtar, helikoptrar, vattenskotrar, fritidsbåtar, backslicks, silikontuttar, botoxläppar och roseflaskor på ett och samma ställe!...och vi i rescueteamet - bra jobbat! =D

Och denna iakttagelse är inte gjord av en kille då vi förmodligen bara hade sagt muskelbåtar, helikoptrar och vattenskotrar eller hur.

Och till alla i Rescue teamet tack igen för jättebra jobb förre, under och efter tävlingen, hoppas vi ses nästa år igen när tävlingsledningen kallar på oss.

Nästa år är tävlingen den Lördagen den 30 Juni

Mvh/Robban

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Team Bevers vs. Predators 0-1 efter Speedball tävlingen. 14 år 9 månader sedan #30464

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
The Official Speedball - Archipelago Race 2011

Re: Team Bevers vs. Predators 0-1 efter Speedball tävlingen. 14 år 9 månader sedan #30467

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Tack Robban & alla skoter åkare/The Cape North SpeedBall för ett kul evenemang minst sagt med tanke på vad man har lärt sig (ge fan i att mucka med dom stora killarna :P ).
Team Beavers kommer självklart att ställa upp nästa år.
Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.056 sekunder