Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32305

• anders7455
  • anders7455 Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
Grabben testade GoPron:n med lilla syster :)

Kolla i HD :)

Mvh Thomas
RXT 215 - SÅLD
GTX Limited 255 iS - SÅLD
Inväntar 2013:s leverans
Dragfordon: Can-Am Outlander 1000, Panamera GTS, Insignia OPC & Citroen Berlingo 3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32306

• tjackavolvo
  • tjackavolvo Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Grym.....
Team Beavers Vi Som Kör På Höjden !
Yamaha FZR 2012 !
GoPro HD2 Kamera
<a class="postlink" href="www.iceman.se" onclick="window.open(this.href);return false;">www.iceman.se

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32309

• rasmus.glans
  • rasmus.glans Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Riktigt häftig!
härligt väder oxå:D
yamaha fx 140 -04 Såld!

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32310

• anders7455
  • Senior Member
  • Senior Member
Tack för respons! :-D
RXT 215 - SÅLD
Dragfordon: Can-Am Outlander 1000, Panamera GTS, Insignia OPC & Citroen Berlingo 3

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32327

• rabarber
  • rabarber Profilbild
  • New Member
  • New Member
Snyggt! Vilket program använder du för redigering? Måste också fixa GoPro till nästa år!
Seadoo RXT -08 Riva Racing Edition. Såld

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32330

• anders7455
  • Senior Member
  • Senior Member

Rabarber skrev: Snyggt! Vilket program använder du för redigering? Måste också fixa GoPro till nästa år!

Tack :) Det var dock sonen som hanterade allt tekniskt då jag inte förstår mig på alla dagens program :) "Det är redigerat i det mycket simpla programmet: Windows Live Movie Maker som finns på datorn orginal (annars gratis att ladda ner) :)

Ha det bra!
Mvh Thomas
RXT 215 - SÅLD

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32339

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3
jävla snygga bilder 50 sec in i filmen när du har solen perfekt i nacken =) kontrasten blir gryym =)
sen att det var spegel blankt när du körde skadar inte heller, gör snyggare film av allt =) (inte lika skakigt)

konstruktiv kritik, såg att du drog ner i slowmotion några gånger under filmen, varav det hakkar då! det är för att du går för lågt, men om du trivs med det så är det sak samma.
om du inte vill ha lagget som blir så mekka lite med inställningarna, gå inte så lågt i slowmo, jag går aldrig under 30% i mitt program, eller 30 fps.(om jag skriver in fps antalet i klippet)
se till att undersample rate är 1.000
playback rate 0,350 så blir slowmotion klippen KANON mjuka å fina.
sen när du gör en film på detta viset med musik och hela faderuttan så kan du skapa projektet i 23,976 fps
eller 25,000 fps för att få äkta film kännslan, dina slowmotion klipp blir då ännu fetare eftersom allting "hakkar"(23,fps film) sen när du kör slowmotion så går det super rent å as snyggt =)
sen sista saken att tänka på, för att få filmen ännu snyggare så jobba med gamma correction eller color correction för att få det vita inom ramarna och det svarta inom ramarna, använd programmets egna video scope, då du ser live feed hur mycket det vita spikar och hur mycket dipp du har på det svarta, så jämnar du ut alla klipp så det blir perfekta, så blir får hela filmen värsta ansiktslyftet :).

mycket bra film, slår vad om att du spöar skiten ur mig på att göra filmer inom 1 år om du fortsätter såhär.
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Ett litet test av GoPro:n =) 14 år 11 månader sedan #32341

• anders7455
  • Senior Member
  • Senior Member

jollo__123 skrev: jävla snygga bilder 50 sec in i filmen när du har solen perfekt i nacken =) kontrasten blir gryym =)
sen att det var spegel blankt när du körde skadar inte heller, gör snyggare film av allt =) (inte lika skakigt)

konstruktiv kritik, såg att du drog ner i slowmotion några gånger under filmen, varav det hakkar då! det är för att du går för lågt, men om du trivs med det så är det sak samma.
om du inte vill ha lagget som blir så mekka lite med inställningarna, gå inte så lågt i slowmo, jag går aldrig under 30% i mitt program, eller 30 fps.(om jag skriver in fps antalet i klippet)
se till att undersample rate är 1.000
playback rate 0,350 så blir slowmotion klippen KANON mjuka å fina.
sen när du gör en film på detta viset med musik och hela faderuttan så kan du skapa projektet i 23,976 fps
eller 25,000 fps för att få äkta film kännslan, dina slowmotion klipp blir då ännu fetare eftersom allting "hakkar"(23,fps film) sen när du kör slowmotion så går det super rent å as snyggt =)
sen sista saken att tänka på, för att få filmen ännu snyggare så jobba med gamma correction eller color correction för att få det vita inom ramarna och det svarta inom ramarna, använd programmets egna video scope, då du ser live feed hur mycket det vita spikar och hur mycket dipp du har på det svarta, så jämnar du ut alla klipp så det blir perfekta, så blir får hela filmen värsta ansiktslyftet :).

mycket bra film, slår vad om att du spöar skiten ur mig på att göra filmer inom 1 år om du fortsätter såhär.

Tack jocke för dina fina ord och mycket bra konstruktiv kritik! =)
Mitt problem är att jag inte har ett sådant avancerat redigerings program så som Sony Vegas Pro o.s.v :)
Det här windows skit standard programmet är på ren svenska helt jävla värdelöst... Men har du något program som du kan tipsa som inte kostar flera tusen eller kör ni på trial versionen :)

Mvh Sebastian
RXT 215 - SÅLD

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.067 sekunder