Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22852

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1

Christian Gävle skrev: Bansträckning presenteras på fredag em 20 Aug. kartor.eniro.se/m/IJPgq

Kan någon som vet rutten förklara vilket håll den går? Strecken går ju ihop på Eniro-kartan så jag fattar inte i vilken ordning grejerna körs. Är det SV vid Herosgrund [A] först eller fortsätta NO i början? Om det är fortsätta NO, skall man börja med att köra ut till Eggegrund [BE] och sedan runda Larmstormsudden [DABCDA] eller är det tvärt om [BCDABEDA]? Eller skall man SV vid Herosgrund [AD] och sedan Eggegrund [EBADCBA] eller Larmstormsudden [CBADEBA]? :P
Jag slängde in lite waypoints med namn så det blir lättare att förklara. Bokstäverna inom klamrarna [ ] är alltså mina waypoints på kartan och ordningen som de skall tas. kartor.eniro.se/m/IJfxP

Och vad innebär jaktstart?
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22855

• pellegp1300r
  • pellegp1300r Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Lime skrev:

Christian Gävle skrev: Bansträckning presenteras på fredag em 20 Aug. kartor.eniro.se/m/IJPgq

Kan någon som vet rutten förklara vilket håll den går? Strecken går ju ihop på Eniro-kartan så jag fattar inte i vilken ordning grejerna körs. Är det SV vid Herosgrund [A] först eller fortsätta NO i början? Om det är fortsätta NO, skall man börja med att köra ut till Eggegrund [BE] och sedan runda Larmstormsudden [DABCDA] eller är det tvärt om [BCDABEDA]? Eller skall man SV vid Herosgrund [AD] och sedan Eggegrund [EBADCBA] eller Larmstormsudden [CBADEBA]? :P
Jag slängde in lite waypoints med namn så det blir lättare att förklara. Bokstäverna inom klamrarna [ ] är alltså mina waypoints på kartan och ordningen som de skall tas. kartor.eniro.se/m/IJfxP

Och vad innebär jaktstart?

Första bygget eller? :P :P
Jaktstart är väll när ni står på stranden och springer till skotrarna. Samma som med Enduro jaktstart kan jag tro :P
GP1300R SÅLD*

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22856

• anders strömnes
  • anders strömnes Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Vart är alla OPEN maskiner?? Vill ju helst möta alla värstingmaskiner för att se hur man står sig..man kanske inte ens kan nyttja effekten så effektivt. Blir spännande då man aldrig kört i riktigt stora vågor..ser fram emot detta rejs! :-D

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22857

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Ribban skrev: ok, jag kör!

Richard Ström, Kawasaki 250, Stock!

Kanon kul Richard att du kommer. :good:
/Robban

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22860

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Nu till Gävle offshore så bjuder GJRC (Gävle Jet Racing Club) till med att bjuda alla som vill börja köra lite race på en subventionerat TESTA RACE paket.

Alla debutanter som vill köra får köra denna tävling för endast 1000:- och denna summa så får ni ett medlemskap i GJRC för resten av 2010, engångslicens och startavgift för denna tävling. Normal kostnad skulle annars vara ca 2000:-.

Offshore.JPG

Det fina med detta är om ni tyckte detta var jätte kul så kommer vi på offshore sidan köra en tävling till i år och det är i Uppsala den 18/9 och då har ni redan ett medlemskap så då behver ni endast betala engångslicens och startavgift som är på 1300:- för att få köra den tävlingen vid anmälan före den 31/8. Se länk info Uppsala offshore www.janssonsmobilkranar.se/racing/uor/doc/inbjudan_uor_2009.pdf .

Passa nu på att test att köra en tävling alla kan köra som tycker det är kul att köra vattenskoter då denna tävling kan bjuda på en hel del sjö där av är det ganska öppet vem som kommer vinna tävling.

Men framför allt så är det otroligt kul att träffas alla likasinnade för att köra du kommer inte att känna dig utanför om du aldrig varit med förut vi kommer att se till att du kommer att trivas.

/Robban

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22867

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Jag försöker ta mig dit.. :)

Anmälan:
Peter Berg
Stock
Kawasaki 260
Grön/Svart

mvh
/Peter

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22868

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Bra Peter nu väntar vi på Ragnar skall anmäla sig också.

Pellegp1300r skrev: Jaktstart är väll när ni står på stranden och springer till skotrarna. Samma som med Enduro jaktstart kan jag tro :)

Nä det är LeMans start det, jaktstart är när vi släpps iväg med samma tidsskillnad som man kom i mål efter första heatet.
/Robban

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22869

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Jag håller med Lime om mycket luddig banbeskrivning ?
Kanske lite mer förklaring.. tack !

mvh
/Peter

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22871

• christian gävle
  • christian gävle Profilbild Författare till inlägg
  • Junior Member
  • Junior Member
Vi i GJRC tycker att det blir lite "manligare" om vi kör åt olika håll.....skämt åsido CP NR (checkpoint nr) måste ha försvunnit när vi la in det.....Tack för att ni uppmärksammade det...Naturligtvis så kommer en korrekt beskrivning ASAP.

Hälsningar GJRC gm Christian.

Re: Gävle Offshore 28 Augusti! 15 år 11 månader sedan #22878

• ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Jag är med glädje på:)

SeaDoo RXT 215
Röd/vit/svart
Stock
Nr 86
Ragnar Tingström

Ska bli superkul!!

Ragnar
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Sidan laddades på: 0.100 sekunder