Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36507

• r_kane20
  • r_kane20 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
Tack robban o Niklas för ett awesome event! Riktigt roligt var det men hade hoppats på lite mer träningsverk! Är lite stel bara

Och jag får väll toppa bränsleförbrukningen än så länge då med 158L soppa får se om nån kan slå det!
Kawasaki Ultra 260x -09
Kawasaki stx 15f -08 SKROTAD!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36562

• beckenbauer
  • beckenbauer Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
PS. Känner inte riktigt att jag någonsin behöver bemöta just kvalitetsaspekten mellan Yamaha, SeaDoo, Honda och Kawasaki. Nu efter ca 5 år och 14 PWC Endurance så är statistiken mer än tydlig, eller minst sagt brutalt klar, event efter event. Och alla som är med på eventen bevittnar just kvalitetsaspekten mellan varumärkena, antingen tyst noterande eller klart konstaterande. :-D :-D :-D[/quote]

Har ni tagit i hänsyn till hur många % av de 102 vattenskotrarna som var av det felande märket ?. Dvs om det är tex 65 % Yamaha är det missvisande at säga at det gick sönder flest Yamaha.... Ehh jag tror du fatta....

Fast d e ju klart, du har väl varit med i svängen ett par decennier mer än en annan :-D

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36564

• beckenbauer
  • beckenbauer Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

jollo__123 skrev: körde upp ca 121 liter ca 1900 kr
RXP-X 260 -12
vad gjorde ni andra av med?

Gissar å ca 180 liter och ca 2500 kr...
Fast då startade vi från Haninge / dalarö och sedan tillbaka igen...
Åkte från rampen kl 0600 & kom hem kl 2100...

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36568

• cdog
  • cdog Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 1
Förbrukade ca 150 liter totalt (ca 128 liter PWC Endurance)
Kawa ultra 250x.

Hoppas att någon ställer upp med en Young Wang skoter nästa PWC och har en problemfri dag, då bör Young Wang få rätt bra PWC statistik ;)

/ Christian
Kawasaki ultra 250x -08

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36570

• zephyrlius
  • zephyrlius Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Cdog skrev: Förbrukade ca 150 liter totalt (ca 128 liter PWC Endurance)
Kawa ultra 250x.

Hoppas att någon ställer upp med en Young Wang skoter nästa PWC och har en problemfri dag, då bör Young Wang få rätt bra PWC statistik ;)

/ Christian

Fan att jag sålde min!

My wang is gone! ;)
Polaris Octane
Yamaha Waveblaster

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36574

• kawa300x
  • kawa300x Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Vad har hänt med alla bilder och filmer från detta event??
Vill ju se vad jag missade!! Ståendes utanför jungfrusunds marina kl 07.00 efter garantier att grinden öppnar 05.30! Tror ni den öppnade.... :mad2:
Seadoo Gti -97 (97-03)
Seadoo GTX-04 (05-06)
Seadoo RXT -06 (06-08)
Yamaha FX SHO -08 (08-11)
Kawasaki 300x -12 (12-?)

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36596

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3

Kawa300X skrev: Vad har hänt med alla bilder och filmer från detta event??
Vill ju se vad jag missade!! Ståendes utanför jungfrusunds marina kl 07.00 efter garantier att grinden öppnar 05.30! Tror ni den öppnade.... :mad2:

fyyyfan vad surt!!!!!
jag sitter på en helvettes massa film men har inte haft orken att redigera en film ännu, men finns stora hopp om att jag sitterframför datorn all ledig tid under helgen då det blir piss väder!
så då lär jag få lite gjort iaf, trotts att jag jobbar hela långa helgen :mad2:
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36611

• febob
  • febob Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 2

Beckenbauer skrev: PS. Känner inte riktigt att jag någonsin behöver bemöta just kvalitetsaspekten mellan Yamaha, SeaDoo, Honda och Kawasaki. Nu efter ca 5 år och 14 PWC Endurance så är statistiken mer än tydlig, eller minst sagt brutalt klar, event efter event. Och alla som är med på eventen bevittnar just kvalitetsaspekten mellan varumärkena, antingen tyst noterande eller klart konstaterande. :-D :-D :-D

Har ni tagit i hänsyn till hur många % av de 102 vattenskotrarna som var av det felande märket ?. Dvs om det är tex 65 % Yamaha är det missvisande at säga at det gick sönder flest Yamaha.... Ehh jag tror du fatta....

Fast d e ju klart, du har väl varit med i svängen ett par decennier mer än en annan :-D[/quote]
Hej!
Vet inte om du syftade på mig men antagligen gjorde du det.
Mr. Beckenbauer,vilken maskin ska jag byta till enl.dig?
Har ju ingen erfarenhet på det här (andra säsongen) fast jag ju är så gammal.

:-D
Kawasaki 310 x
Sthlms södra skärgård

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36612

• vedboden
  • vedboden Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Vilket märke är det som krånglar mest på PWC då?

Re: PWC ENDURANCE 2012, 26 MAJ vad hände bilder, film. 13 år 11 månader sedan #36615

• beckenbauer
  • beckenbauer Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

febob skrev:

Beckenbauer skrev: PS. Känner inte riktigt att jag någonsin behöver bemöta just kvalitetsaspekten mellan Yamaha, SeaDoo, Honda och Kawasaki. Nu efter ca 5 år och 14 PWC Endurance så är statistiken mer än tydlig, eller minst sagt brutalt klar, event efter event. Och alla som är med på eventen bevittnar just kvalitetsaspekten mellan varumärkena, antingen tyst noterande eller klart konstaterande. :-D :-D :-D

Fast d e ju klart, du har väl varit med i svängen ett par decennier mer än en annan :-D

Hej!
Vet inte om du syftade på mig men antagligen gjorde du det.
Mr. Beckenbauer,vilken maskin ska jag byta till enl.dig?
Har ju ingen erfarenhet på det här (andra säsongen) fast jag ju är så gammal.

:-D[/quote]

Nä, jag tror det var robban som skrev detta under " ribextremracing "

Själv är man ju färsking, men jag antar att det är Seadoo som krånglar mest ?
Eller är det så att det finns flest som kör seadoo ?
för om man tittar på forumet tror jag att det är flest som kör seadoo.....

jag kör seadoo GTX IS Li -09..... men som jag förstår är seadoo de som ligger längst fram med tekniken & Yamaha & kawa ligger 10 år bakom ... typ... fast då är det inget som krånglar .... ?
/ Björne

Sidan laddades på: 0.065 sekunder