Jag kan svara på den frågan, har en sådan själv.
Min fungerar väldigt bra och jag har aldrig haft några större problem med den.
Det som alla säger att man bara får meka med kinaskotrar stämmer inte i mitt fall iaf...
Kanske bara har haft tur, vad vet jag

.
För den delen verkar det juh finnas en hel del nya riktigt dyra skotrar som kräver bra mycket mer mekande...
Det enda som jag har gjort på skotern, som de flesta ägare av denna modell också har fått göra är att byta membran i förgasaren då dessa orginal slits fort.
Man byter snabbt och enkelt med ett rebuildkit till Keihinförgasare eller Bing om det är dom som sitter på (dessa har jag ingen erfarenhet av) .
Dessa kit kostar några hundra sen går dom perfekt.
Till den modellen passar alla Polaris Virage orginaldelar om man inte vill beställa delar från kina. det enda som inte är lika i reservdelsväg på skotern är instrumentpanelen. Tror dock att en orginal Polaris panel passar då elen är samma på skotrarna

.
Vad det gäller övriga saker så har jag bytt hjul på trailern då jag kör min skoter 5mil enkel resa varje gång jag ska köra och för det krävdes bildäck istället för de små orginaldäcken.
Ska man köra långt rekomenderar jag byte av däcken om man köper en såndär trailer.
Nu till vattenskidor och wakeboard. Vad det gäller att åka bakom vattenskoter är jag ingen fantast av det om man ska försöka trixa lite och så då dessa vattenskotrar är ganska lätta.
har hellre en wakeboardbåt med 8:a i då
men det är inga somhelst problem att dra skida eller wake efter den, jag startar enkelt på bara en skida efter den och kommer upp relativt snabbt.
Men sen när man börjar trycka riktigt hårt i svängarna skulle det inte skada med större skoter och större motor samt farthållare.
Slutligen vill jag bara säga att jag har varit nöjd med min kinamaskin och den har fungerat fint.
Om valet skulle stå mellan att köpa nån gammal skoter för samma pengar eller en nästan ny kinamaskin så skulle jag garanterat välja kinaskoter.
Har du några fler frågor så svarar jag gärna på dom.