Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Köpa 3-sits skoter 14 år 2 månader sedan #35194

• peterbaeza
  • peterbaeza Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Det blev affär med peter gotlands SHO. Lite typiskt att man börjar med att titta på tvåtaktare för runt 50 tusen och sedan slutar på en värstingmaskin för för över det dubbla :-D Men jag kommer nog bli riktigt nöjd med denna maskin och min 16-åriga dotter som var med på provkörningen var väldigt entusiastisk. Sedan måste jag säga att det faktiskt känns som ett stort plus att köpa från en aktiv guppamedlem. Då vet man ju att det är en säljare med ett seriöst intresse som antagligen tagit väl hand om sin skoter.

Stort tack till alla er som hjälpte mig med råd, och hoppas att vi ses i sjön till sommaren.
Yamaha FX SHO - 08

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Köpa 3-sits skoter 14 år 2 månader sedan #35195

• rf_racing
  • rf_racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

PeterBaeza skrev: Det blev affär med peter gotlands SHO. Lite typiskt att man börjar med att titta på tvåtaktare för runt 50 tusen och sedan slutar på en värstingmaskin för för över det dubbla :-D Men jag kommer nog bli riktigt nöjd med denna maskin och min 16-åriga dotter som var med på provkörningen var väldigt entusiastisk. Sedan måste jag säga att det faktiskt känns som ett stort plus att köpa från en aktiv guppamedlem. Då vet man ju att det är en säljare med ett seriöst intresse som antagligen tagit väl hand om sin skoter.

Stort tack till alla er som hjälpte mig med råd, och hoppas att vi ses i sjön till sommaren.

Grattis till ett riktigt bra skoter :-D
Kawasaki Ultra 300x 2013 Green Edition #32
<a class="postlink" href="www.facebook.com/freijracing" onclick="window.open(this.href);return false;">www.facebook.com/freijracing
Freijracing.se

Re: Köpa 3-sits skoter 14 år 2 månader sedan #35196

• mickemicke
  • mickemicke Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member

PeterBaeza skrev: Det blev affär med peter gotlands SHO. Lite typiskt att man börjar med att titta på tvåtaktare för runt 50 tusen och sedan slutar på en värstingmaskin för för över det dubbla :-D Men jag kommer nog bli riktigt nöjd med denna maskin och min 16-åriga dotter som var med på provkörningen var väldigt entusiastisk. Sedan måste jag säga att det faktiskt känns som ett stort plus att köpa från en aktiv guppamedlem. Då vet man ju att det är en säljare med ett seriöst intresse som antagligen tagit väl hand om sin skoter.

Grattis till ett bra köp.
Haha :-D Din dotter sken som solen när ni kom tillbaka efter provturen :-D . Jag får min skoter nästa helg och vi får ta och samla ihopa oss å ta en tur när vädret e på vår sida..

Micke//Han på bryggan
Yamaha Fx sho -12

Re: Köpa 3-sits skoter 14 år 2 månader sedan #35197

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
ja, vi bor ju nära varandra allihopa så de blir kul :)

Sidan laddades på: 0.069 sekunder