Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Behöver riktiga svar!!! 11 år 11 månader sedan #42764

• antecool23
  • antecool23 Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Hej!
Har lagt ut flera trådar om detta ämnet men får inte dem svarar jag vill ha,fösta var typ i Mars men fick inga svara så hela säsongen blev förstörd nu. Så nu hoppas jag få snabba svar så hinner jag kanske åka något i år. Jag har en pris klass på 70k men kan gå över någon tussen om det behövs. Jag har funderat lite på Kawasaki 250 ultra eller seadoo rxp . Jag ska ha skotern mest i Mälaren o den ska kunnas dra ring o ha skoj med. Kan tänka mig att kolla på lite andra skotrar oxå men vill främst veta lite för o nackdelar om dem två först, tillexempel toppfart,bränsleförbrukning,roligast,svårast att sköta,hållbarhet och lite sån.

Var snäll ge ordentliga svar o frågor så jag slipper lägga ut en till tråd.

Tack !!!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Last edit: av antecool23.

Behöver riktiga svar!!! 11 år 11 månader sedan #42771

• magnum
  • magnum Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 2
Som man frågar får man svar =)

Tror inte de skiljer jättemycket mellan modellerna om jag ska vara ärlig (har bara kört nyare maskin av kawa samt gamla rxpxen) .. att kawan är större är nog mest betydande..

Provkör och ta den du gillar bäst !
Stockholm Jet Racing Club #44

Behöver riktiga svar!!! 11 år 11 månader sedan #42773

• Dinky
  • Dinky Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ingen dör fullärd
  • Tack mottaget: 29
Pratar vi 70k, så får du en nyare seadoo än 04, själv skulle jag köpa kawan i din jämförelse (kanske något färgad), har den gått 50tim> så är ev problem överstökade, uppdatera gärna pumpen till nyare axel o lager om det inte är gjort ( kan annars ställa till bekymmer på en del maskiner... ) och täta oljebyten så är det problemfritt
Toppfarten borde vara anningen högre på kawan och även bränsleförbrukningen.
Hur svårt det är att sköta är ganska individuellt från person till person en del tycker allt är lätt, sen finns det en del som tycker det är svårt med allt, så vilka förutsättningar man har som ingång avgör

Jag skulle inte ens fundera över att köpa en maskin från 04 för de pengarna:)
Kawasaki R-rated

just for fun

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.061 sekunder