Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

köpa vattenskoter under 50000:- 10 år 8 månader sedan #43904

• sand
  • sand Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
som rubriken lyder är jag intresserad av att köpa en jetski för max 50,000:-

vad får man för dom pengarna? kommer inte att busköra med den, utan kommer åka ut för att bada och ha en skön stund på vattnet.

vill helst att en kärra för 80 km följer med då jag måste förvara skotern hemma,och dra den mellan när man kör är det orealistiskt för 50k?

har kollat runt på Blocket och sett att vissa verkar tycka att deras skoter är värd guld och gröna skogar maskiner från 04-05 och dom kostar i vissa fall nästan som en ny billigare maskin typ spark, yamaha V1 på vinterpris tex en seadoo gti äldre modell 75000:- känns inte prisvärt mot en ny maskin typ spark/V1
så ska man fortsätta att spara till en ny eller finns det vettiga maskiner under 50k när sommaren kommer?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

köpa vattenskoter under 50000:- 10 år 8 månader sedan #43909

• joel96
  • joel96 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 5
Många som lägger ut skotrar på blocket och inte får dom sålda. Du kan oftast pruta ner priset ganska mycket. köpte själv en gti förra året 62h gångtid med 80-trailer för 55 000. Sen fick jag köpa till ett nytt batteri och fixa lite me trailern. Så servad och klar gick den på ganska exakt 60. Den låg ute på blocket för 69 000. Jag prutade ner den 14 000 alltså. Så det går hitta maskiner till en vettig peng! :)

köpa vattenskoter under 50000:- 10 år 7 månader sedan #43921

• hixxey
  • hixxey Profilbild
  • Administrator
  • Administrator
  • Seadoo RXP-X 260
  • Tack mottaget: 13
Som Joel säger ovan, mycket av priserna är glädjepriser, det är sällan det slutgiltiga priset. Klart du kan hitta ett fint ekipage för 50 000:-

Lycka till!
Karlstad Jetracing

Last edit: av hixxey.
  • Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.059 sekunder