Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Byta olja 13 år 8 månader sedan #39085

  • ec1
  • ec1 Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 783
  • Tack mottaget: 0
Skönt att han bytt oljan :lol:

www.blocket.se/kalmar/Kawasaki_3 ... ?ca=15&w=3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39086

  • gpsund
  • gpsund Profilbild
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Inlägg: 18
  • Tack mottaget: 0
Ja det känns bra vid ev. köp:) hi
Kör gp1300r-08 (nr:42) så länge det är isfritt
Superjet -09
Seadoo spark (nr42)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39097

  • zephyrlius
  • zephyrlius Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 585
  • Tack mottaget: 0
Haha göddigt! har dom separat oljesmörjning domdär? det kanske är den tanken han bytt olja i :D
Polaris Octane
Yamaha Waveblaster

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39098

  • Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 1175
  • Karma: 28
  • Tack mottaget: 23
Den motorn innehåller faktiskt tror det va 3 dl olja så det e inget tokigt med det han skriver
Ha för mig att det var på svänghjulssidan som badar i olja
:-D
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39099

  • ec1
  • ec1 Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 783
  • Tack mottaget: 0
Där fick man för att man gjorde sig lustig på annans bekostnad :oops:
Man lär sig något nytt varje dag, tack Tuffe :oops:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39100

  • zephyrlius
  • zephyrlius Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 585
  • Tack mottaget: 0
Haha aa verkligen
Polaris Octane
Yamaha Waveblaster

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 13 år 8 månader sedan #39102

  • nisse järnet
  • nisse järnet Profilbild
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Inlägg: 102
  • Tack mottaget: 1
Stämmer bra som Tuffe säger, den behöver dock inte bytas var 5e timme men det är väl bättre med överservat än tvärt om :D
Superjet 701
Waveblaster 701

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Byta olja 12 år 10 månader sedan #41126

  • ritdre
  • ritdre Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Men kostar pengar. Kanske är det bättre att köpa snygg kalender hos www.ifolor.se och sätta en kryss :)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Last edit: av ritdre.
  • Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.058 sekunder