Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Vem blir medlem #500?? 16 år 10 månader sedan #4228

• vattenskoter
  • vattenskoter Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Trevlig helg alla Guppisar! :)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Vem blir medlem #500?? 16 år 10 månader sedan #4320

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Idag kommer det ske skulle jag tro. Se nu till att ta hand om nr 500 nästa mål är nr 1000 vi har gått från 100-500st medlemmar sen den 2/12-08 och från att vara 30st friska till 500st starka på ett år sen att vi ökade med 117st medlemmar under Maj månad och 66st nya hittills denna månad när 15dagar har gått ser ju riktigt bra ut så vi borde nå 1000st i slutet av september. Detta uppnår vi lättast genom att vi alla hjälper till att sprida Guppa till alla som vi känner och som man träffar när man är ute och kör, plus folk som ser våra guppa dekaler på skotrarna.

En avd som jag tycker att vi kanske skulle ha är Stulna skotrar där vi kan lägga upp en bild plus info om skotern tex speciella känne tecken som skador eller utrustning. Var när hur man blivit av med skotern efter som vi är många som är ute och kör så är det ju större chans att vi ser den en att Polisen ser den. Och sen att man inte köper en av medlemmarnas ögonsten av någon tjack pundare eller någon annan idiot. Vad tycker ni andra?
/Robban

Re: Vem blir medlem #500?? 16 år 10 månader sedan #4344

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Det blev Kalleman som klev in och blev medlem nr 500 söndagen den 14/6. Du är varmt välkommen till forumet och även ni andra nya.
/Robban

Re: Vem blir medlem #500?? 16 år 10 månader sedan #4349

• vattenskoter
  • vattenskoter Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Robban skrev: Det blev Kalleman som klev in och blev medlem nr 500 söndagen den 14/6. Du är varmt välkommen till forumet och även ni andra nya.
/Robban

:winner: :winner: :winner: :winner: :winner:

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.058 sekunder