Greenrider skrev:
RIB Extreme skrev: Godkväll,
I början på nästa vecka testar vi en "Factory Stock" Yamaha FZR maskin på samma sätt som de tidigare testerna. VideoVBOX och lösa sensorer.
Trimningsplanen är MOTEC och trimpaketet "PRO STOCK"
Återkommer i veckan
Mvh Niklas
RIB EXTREME RACING
Det var val ett javla testade hela tiden nar ni killar har tjafsat klart hur snabbt en stock eller open maskin gar sa skall jag ge er en javla aktur med min TURBO maskin. Min ar byggd för total plattvatten racing den enda maskin som jag vet ar snabbare an min ar Dark Dog. Jag har inte fattat varfor det finns begransningar vad man far gora med skotern. Fan ni killar haller bara pa med en massa gnall. Na forst over mallinjen skall galla om man kor skoter hard core och har har pa brostet. Men att kora stock ar som att kora Gintonic utan Gin fan det ar sakert jatte kul men varfor ta risken att testa.
Ni far ursakta att jag inte anvander aao da detta utlanska tangent bord inte ar fullutrustat med dessa bokstaver.
Hoppas att ni har bra vader dar hemma har utanfor Somalias kust ar det +28 grader med div askskurar. :war:
why you are posting in the stock class thread ???? , i think powerwise it is the write level of competition for you !
the Dark Dog turbo was build on the west coats by RE PERFORMANCE, and if you think you have the 2nd fastest you are wrong, I have 2 faster RXPs then the Dark Dog just in the garage waiting for the summer, and I strong belive Niklas open SHO with 73 Knots is as well faster then you, my recomenation is to start a Project thread and show us your flat water toy