Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 3 månader sedan #14347

  • 6260
  • 6260 Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 365
  • Tack mottaget: 0
Hej hopp.

Dax igen för medlemsmöte, Onsdagen den 14 April kl18 på Kulturhusets översta plan vid Sergelstorg.
Vi fikar/käkar lite på kafét och snackar lite klubbnytt.

Vi skall:
.Utse ny styrelsemedlem -Kom med förslag
.Tävlingslicenser -Ta med SVERAs blankett så skriver vi på ansökan (om du har betalt medlemsavgiften så klart)
.Rapport om träningsvatten
.Ekonomi med Emil
.Tröjor delas ut (snälla, Ta med dom som blev över ifrån mässan)
.Mässrapport -Hur gick det? Utvärdering...
.Övrigt

Alla är Välkomna! :-D


ps. Säg till INNAN mötet om NI saknar tröja, och vilken storlek som önskas.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15058

  • Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 887
  • Tack mottaget: 1
Jag ska försöka komma har kört ihop sig lite på jobbet...e mycke nu
är det några fler som kommer.
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15069

  • 6260
  • 6260 Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 365
  • Tack mottaget: 0
Jag kommer oxå! Självklart...
Jag tar med klubbtröjor till alla som är intresserade, säg gärna till innan onsdag vilka storlekar som önskas.
Vi ses.

/Carl

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15111

  • Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Inlägg: 233
  • Tack mottaget: 0
Hej !
Jag har tyvärr inte möjlighet att komma denna gång.. :x
Men Ni får gärna berätta vad som hände på mötet..

mvh
/Peter

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15116

  • ec1
  • ec1 Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 783
  • Tack mottaget: 0
Kommer :-D

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15118

  • skydive
  • skydive Profilbild
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Inlägg: 42
  • Tack mottaget: 0
Kommer och kanske en kompis också!
<a class="postlink" href="www.krasseblogg.blogg.se">www.krasseblogg.blogg.se
SX-R 2005
Scoop, bom, öppna filter och impeller.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte @ Kulturhuset 2010-04-14 18:00 16 år 2 månader sedan #15126

  • buse
  • buse Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 780
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 5
Ska se om jag kommer loss.. Isåfall infinner jag mig!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

  • Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.058 sekunder