Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Tack till SJRC medlemmar! 16 år 6 dagar sedan #19079

• 6260
  • 6260 Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0
Tack för att ni hjälpte till på Super Saltis! :winner:
Nästa år blir det STÖRRE och mycket mer race!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Tack till SJRC medlemmar! 16 år 6 dagar sedan #19080

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Tack själv för att du fick allt att fungera! Det här var en perfekt första tävling att anordna som gav mycket erfarenhet både för mig själv inför kommande tävlingar men även för er som arrangerade. Nu vet man lite mer vad som kan bli problem (förseningar, varvräkning m.m., starter) och kan jobba mer på att lösa detta så gott det går innan. Jag är toknöjd med lördagen rakt igenom! Det kunde inte gått bättre. Jag presterade precis så bra som jag ville - jag kom inte sist, var inte med om några skador på person eller skoter (förutom litet hack i sidan), jag hade skitkul och kom hem med ett pris. :-D

Det kändes lite läskigt att vara så nära land med slalombanan. Det är inte svårt att få felskär och styra fel och det är trist om man hamnar på land/i publiken.
Sen är det nog bättre om man använder bojar istället för röd/grön/grund-prickar (stolpar av hårdplast) då de senare är hårda och gör jävligt ont att flyga in i vid vurpa. Jag var en hårsmån att klippa en och är glad att jag inte gjorde det för då hade det nog gått illa.
Den första starten var väl lite sisådär. Det var många som inte var beredda då iaf jag trodde att vi skulle vara i linje innan han drog upp flaggan. Nu var det många som låg flera meter före de andra och då var jag inte beredd på att startflaggan skulle åka upp. Andra starten blev bättre, även om jag undrar vad han som låg typ 50 meter bakom alla höll på med.. :-D
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.063 sekunder