Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Möte 8/10 15 år 8 månader sedan #24245

  • Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 887
  • Tack mottaget: 1
Villka kommer! och varför har ingen info laggt upp här!
svårt att få med några nya medlemar om dom inte vet när clubben har möte!
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte 8/10 15 år 8 månader sedan #24247

  • lime
  • lime Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 1615
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 1
Bra Tobbe! Måste ha glömts bort.

Nu vet jag inte om några har anmält sig att komma (skulle gjorts senast igår), men postar här ändå så får vi se om vi kanske får ihop något folk.

Tid: Fredagen 8 Oktober 18.00
Plats: Restaurang Banken, Odengatan 85, Odenplan

Karta: goo.gl/maps/v2OA
Hemsida: www.restaurangbanken.se

Kom och käka lite hamburgare och drick lite öl (el hallonsaft). Snacka om skotrar och om klubben, det gångna året och planera lite aktiviteter inför det kommande.

Posta här eller maila till om du funderar på att komma så att vi vet vilka vi skall vänta på. :-)
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte 8/10 15 år 8 månader sedan #24248

  • karamelkungen
  • karamelkungen Profilbild
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Inlägg: 27
  • Tack mottaget: 0
låter riktigt roligt men tyvärr kan man inte komma ska i väg på nhl premiären. hoppas ni får det trevligt och kommer på några skönna grejer för den kommande säsongen :-D
Sea-doo RXT-X 260 with 300 hk

WHO DARES WINS

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Möte 8/10 15 år 8 månader sedan #24250

  • 6260
  • 6260 Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 365
  • Tack mottaget: 0

Tobbe.l skrev: Villka kommer! och varför har ingen info laggt upp här!
svårt att få med några nya medlemar om dom inte vet när clubben har möte!


Bra, för alla nya potentiella medlemmar!

Information har också gått ut till ALLA nuvarande medlemmar och andra intresserade på Fejjan.
KOLLA IN SJRC på Facebook

Välkomna den 8e!

ps. Hittills har vi 9 medlemmar som har anmält sin närvaro på fredag.

MVH,
Carl

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

  • Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.061 sekunder