Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Årsmöte 2/2 2011 15 år 5 månader sedan #25265

  • Øyvind
  • Øyvind Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Inlägg: 233
  • Tack mottaget: 0
Hej !
Jag fick meddelande om detta möte så jag tänkte även budskapet bör ligga här.. ;)

Årsmöte SJRC
den 2 februari · 18:00 - 21:00
Plats Restaurang BankOmat Odengatan 85 113 22 Stockholm

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 5 månader sedan #25269

  • ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Inlägg: 137
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 0
Hur blir jag medlem?
Mvh
Ragnar
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 5 månader sedan #25270

  • Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 887
  • Tack mottaget: 1
Ta kontakt med Carl.f eller lime
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 5 månader sedan #25271

  • lime
  • lime Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 1615
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 1
Kom på årsmötet, Ragnar! :-) Medlemsavgiften på 500 kr sätts in på PG 54 69 71-3. Skriv ditt namn som meddelande så vet jag vem det är ifrån.
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 5 månader sedan #25286

  • ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Inlägg: 137
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 0
Nu har jag betalat 500:- och skrivit upp den 2/2.
Ses där!
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 4 månader sedan #26055

  • Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 887
  • Tack mottaget: 1
Möte Ikväll villka kommer
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 4 månader sedan #26057

  • 6260
  • 6260 Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 365
  • Tack mottaget: 0
Tja Tobbe!
Du, jag och minst 8 till.
Kolla på Fejjan, där syns vilka som har svarat. Tyvärr blev det 2 "events" bokade, med det är bara 1 möte. Jag och FB var inte riktigt vänner den dagen. :?

ALLA som är intresserade av klubben och har lust att tillsammans hitta på något i sommar är välkomna!
Det blir ungefär 50/50 mellan jetski- och sittmaskin-medlemmar som kommer.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 4 månader sedan #26058

  • lime
  • lime Profilbild
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Inlägg: 1615
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 1
Flickvännen kommer eventuellt med och käkar.
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Årsmöte 2/2 2011 15 år 4 månader sedan #26176

  • ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Inlägg: 137
  • Karma: 1
  • Tack mottaget: 0
Det är rykande åtgång på 32 tum gratis TV på Blocket. På fjärde försöket lyckades jag dock fixa en äkta 32 tum tjock/tung TV. Nu står den i garaget i alla fall:) Efter mässan får någon annan ta hand om den, eller så glömmer vi den i montern...
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

  • Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.076 sekunder