Märkte idag när jag skulle till garaget idag att låset till garaget är sönderslagen, öppnar garaget och så ser jag att den saknas, jag blir helt kall i kroppen och ville gå lös på det första föremålet jag såg.
Den va låst på alla möjliga sätt och konstens alla lagar, NAVEYE Trackit va installerat i luftburken osynligt men på något sätt tog de sig förbi detta, klass 3 kedja med klass 3 lås ca 2 meter lång kedja, va kopplad runt hela trailern och fast monterad på garagets stål skydd och garaget små stål balkar, dessa balkar kapade de igenom och stängslet det va monterad på kapade de med så svinen åker runt med låset på monterad på trailern
Hade alla säten bortmonterade så den vädrar och min våtdräkt och våtjacka och våt handskar tog de med och kapellet tog de med, och flytvästarna de med utav märket JOBE och det ända de lämnade kvar va mina sura våtskor och mina 3 helt nya hjälmar.
Har mina nycklar kvar hemma till vattenskotern. SÅ JÄVLA ARG JAG BLIR.
SKOTERN ÄR HELFÖRSÄKRAD HOS ALANDIA och hoppas på allt löser sig med de
TRAILERN REGNUMMER: BJZ581 CHASSINUMMER: YS1ETA000080S1304
VATTENSKOTERN SKROVNUMMER: CA-YDV61504F808
Skotern hade åkt ca 70 timmar och har guppa dekaler på sig och några andra dekaler som utmärkersig direkt!
snälla håll utkik var ni än ser något skumt som en trailer med kätting påkopplad!
251677_10150226299098913_744383912_7018848_5429661_n.jpg