Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18044

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1

Anders Strömnes skrev: (...)
Är iof nästan ett måste på nya att göra små åtgärder med olika saker annars är den knappt körbar och säker. I det stora hela så kommer det inte göra nått i slutändan.

På nya modeller eller på nya skotrar eller nya RXT-X 260? Jag har nämligen inte pillat någonting på min RXP-X sedan jag köpte den och min har gått hur bra som helst utan problem. Eller jo, jag har haft en liten plastbit som stått ut under sadeln och därmed nött hål i sadeln, men det fixade Nivado på en kvart och ny sadel är på väg från Canada.
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18056

• anders strömnes
  • anders strömnes Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Lime skrev:

Anders Strömnes skrev: (...)
Är iof nästan ett måste på nya att göra små åtgärder med olika saker annars är den knappt körbar och säker. I det stora hela så kommer det inte göra nått i slutändan.

På nya modeller eller på nya skotrar eller nya RXT-X 260? Jag har nämligen inte pillat någonting på min RXP-X sedan jag köpte den och min har gått hur bra som helst utan problem. Eller jo, jag har haft en liten plastbit som stått ut under sadeln och därmed nött hål i sadeln, men det fixade Nivado på en kvart och ny sadel är på väg från Canada.

Vi pratar om RXT-X 260 ju Lime, se Buses inlägg innan! ;)

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18058

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
This thread is wortless without pictures som dom skulle sagt i USA.. :-D

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18059

• anders strömnes
  • Elite Member
  • Elite Member
HAHAHA lugn nu det kommer! Blir även Go PRO HD filmer från åkning :-D

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18071

• malibu
  • malibu Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

BUSE skrev: This thread is wortless without pictures som dom skulle sagt i USA.. :-D

:-D

Står skotern i Henån omdagen eller?

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18108

• anders strömnes
  • Elite Member
  • Elite Member
Japp jag jobbar 7 dagar i rad nu så hämtar den nån dag nästa vecka då jag är ledig hela veckan.

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18173

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5

Anders Strömnes skrev: Japp jag jobbar 7 dagar i rad nu så hämtar den nån dag nästa vecka då jag är ledig hela veckan.

Perfekt då samlas vi alla nere på Orust nu i helgen och kör in din pulka :-D
Fint väder utlovas..

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18175

• anders strömnes
  • Elite Member
  • Elite Member
Hahaha det kan du ju hoppas på BUSE!! ;) Men tyvärr, tror inte den är klar till helgen då han hade extremt mycket att göra med andra maskiner tills i natt/morse.

Malte va hem till mig i natt faktiskt o kika var jag bor o så =)

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18177

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Anders Strömnes skrev: Hahaha det kan du ju hoppas på BUSE!! ;) Men tyvärr, tror inte den är klar till helgen då han hade extremt mycket att göra med andra maskiner tills i natt/morse.

Malte den dåren han var nog lite överallt igår skulle jag tro Henån på morgonen för att sen vara i Täby hos RibExtremeRacing och efter det vara hos Seadoo marin i Nacka där jag möte honom, därefter dra ner till Trosa för att leverera en maskin där plus att efter det möta upp en kille från Gävle i Stockholm för att hämta han skoter, och därefter åka till dig Anders. Han kom väl hem till Henån i morse efter sin Sverige turne under Torsdagen. ;)
/Robban
Jag glömde säga det att han åkte ju tillbaka till Täby efter möt upp killen som kom från Gävle för att skruva lite på en maskin till Täby.

Re: Projekt Seadoo RXT-X 260 ROTAX RACING/IGNI-POWER 15 år 10 månader sedan #18182

• malibu
  • malibu Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Robban skrev:

Anders Strömnes skrev: Hahaha det kan du ju hoppas på BUSE!! ;) Men tyvärr, tror inte den är klar till helgen då han hade extremt mycket att göra med andra maskiner tills i natt/morse.

Malte den dåren han var nog lite överallt igår skulle jag tro Henån på morgonen för att sen vara i Täby hos RibExtremeRacing och efter det vara hos Seadoo marin i Nacka där jag möte honom, därefter dra ner till Trosa för att leverera en maskin där plus att efter det möta upp en kille från Gävle i Stockholm för att hämta han skoter, och därefter åka till dig Anders. Han kom väl hem till Henån i morse efter sin Sverige turne under Torsdagen. ;)
/Robban
Jag glömde säga det att han åkte ju tillbaka till Täby efter möt upp killen som kom från Gävle för att skruva lite på en maskin till Täby.

Ja det låter som Malte det:)

Sidan laddades på: 0.071 sekunder